بازدید 5426

برداشتن موانع واحدهای تولیدی با ارائه تسهیلات بانکی 

بانک‌ها به عنوان یکی از بخش های تامین مالی اقتصاد کشور نقش مهمی در جهت حمایت از بنگاه‌های تولید دارند، برهمین اساس بانک ایران زمین طی سال‌های اخیر بسیاری از منابع خود را به امر حمایت از تولید تخصیص داده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ 12 November 2021
برداشتن موانع واحدهای تولیدی با ارائه تسهیلات بانکی 
 
به گزارش خبرنگار« تابناک» یکی از مباحثی که امروزه باید مورد توجه و حمایت اساسی قرار گیرد موضوع شرکت‌‎ها و واحدهای تولیدی است که متاسفانه به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی و شیوع ویروس کرونا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند تا جاییکه برخی از این واحدها به دلیل نبود حمایت مسئولان و تسهیلات بانکی با موانع زیادی برای رسیدن به اهداف خود هستند. 
 
از آنجا که رهبر انقلاب سال جاری را پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی و جهش تولید نامگذاری کردند این ضرورت را می‌طلبد که مسئولان و بانک‌های کشور در این خصوص آستین بالا زده و از تولید داخلی حمایت کنند.
در همین راستا سجاد سلیمانی کارشناس بانکی در گفتگوبا خبرنگار« تابناک» گفت: تحقق راهبرد جهش تولید و مانع زدایی و پشتیبانی، نیازمند فراهم کردن مقدمات و شرایط متنوعی است تا از این طریق بتوان به بنگاه‌های تولیدی کمک کرد.
 
وی تصریح کرد: رفع موانع سرمایه‌گذاری و بهبود محیط کسب‌وکار بخش خصوصی و نیز دستیابی به رشد اقتصادی مطلوب و جهش در تولید کالا و رشد صادرات با حمایت از فعالان اقتصادی و تسهیل در فرآیند صادرات امکان‌پذیر است.
سلیمانی با تاکید بر این که نظام بانکی کشور باید دغدغه های اساسی واحدها و شرکت‌های تولیدی را درک کند و برای رفع آنها بشتابد، افزود: روان شدن فضای کسب و کار، تزریق منابع و خروج از بنگاه داری باید در اولویت های نظام بانکی باشد.
 
ناگفته نماند که طبق گفته مدیرعامل بانک ایران زمین در راستای حمایت از تولید منابع مورد نیاز تخصیص یافته است. وی معتقد است که بانک‌ها به عنوان یکی از بخش های تامین مالی اقتصاد کشور نقش مهمی در جهت حمایت از بنگاه‌های تولید می‌توانند داشته باشند. برهمین اساس بانک ایران زمین طی سال‌های اخیر بسیاری از منابع خود را به امر حمایت از تولید اختصاص داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی